Krav om jordprøver og gjødslingsplan

17.10.2019

Bøndene har mange krav og pålegg å forhalde seg til. Både kommunar, Fylkesmannen, KSL m.fl forvaltar regelverk som bønder må kjenne til.

Les mer ›

Fagkveld om traktor, trafikkreglar og lastesikring, Voss og Bergen.

17.10.2019

Her har DU ei framifrå anledning til å få svar på ting du undrast over når det gjeld traktor og trafikk! Statens Vegvesen held foredrag, og du kan spørje om det du lurer på!

Les mer ›

Kurs i regenerativt jordbruk for husdyrhald og fruktproduksjon

15.10.2019

Landbruket må tilpasse seg eit endra klima, og bidra til reduksjon av utslepp av klimagassar. Korleis gjer vi det, og kan vi gjere landbruket meir klimapositivt?

Les mer ›

Nytt SNOP-kurs startar 12. des på Bjørkheim Kro og Motell

04.10.2019

Treng du fleire bein å stå på for å sikra økonomien på garden?

Les mer ›

Ver klar for NLR Teknikkmøtet 2020!

04.10.2019

6. og 7. februar skjer noko heilt nytt: Norsk Landbruksrådgiving ynskjer deg velkomen til fagleg oppdatering og sosialt samkome på NLR Teknikkmøtet!

Les mer ›

Fagtur- ulike fjøsløysingar til ammekyr

03.10.2019 (Oppdatert: 04.10.2019)

TYR Sogn og Fjordane og Hordaland i samarbeid med Norsk Landbruksrådgiving Vest og Nortura, inviterer til fagtur på Haugalandet og Os. 8. og 9. november

Les mer ›

Klimabonden- Klimaklokt landbruk på Vestlandet

27.09.2019 (Oppdatert: 04.10.2019)

Her finn du fem fine filmar som viser korleis du som bonde kan gjere klimatilpasningar i praksis!

Les mer ›

Kurs i bruk av overskotsmassar til jordbruksføremål

26.09.2019 (Oppdatert: 03.10.2019)

Vi inviterer til kurs på Voss og Os!

Les mer ›

Førstehjelp er ferskvare - kurs deg no!

11.09.2019

Kunnskap om førstehjelp kan vere avgjerande dersom ulykka er ute. Alle på garden bør kunne livreddande førstehjelp. Vi arrangerer kurs i Norheimsund 6. november.

Les mer ›

Kurs i «Praktisk HMS-arbeid»

06.09.2019

Vi køyrer ny runde med kurs i haust.

Les mer ›

Tiltak mot smågnagarar på gardsbruk- ny autorisasjonsordning

05.09.2019 (Oppdatert: 06.09.2019)

Fire medarbeidarar frå NLR Vest har nyleg fått opplæring hos Mattilsynet og Folkehelseinstituttet. Vi vil tilby autorisasjonskurs for medlemar også komande vinter.

Les mer ›

Jordprøvesesongen startar opp!

21.08.2019 (Oppdatert: 06.09.2019)

Treng du nye jordprøver i år, eller eventuelt ny gjødslingsplan for 2020? Leit fram planen din og les informasjon her!

Les mer ›

Markdagar

18.06.2019 (Oppdatert: 15.07.2019)

NLR Vest har arrangert vel 30 markdagar i vår/sommar. Tema har vore alt frå presisjonsgjødsling med GPS til jordarbeiding og ugras- og graskjennskap.

Les mer ›

NLR Vest har ledig stilling som Rådgjevar i frukt- og bærdyrking (100 %)

14.06.2019 (Oppdatert: 15.07.2019)

I Sogn og Fjordane har vi ledig fast stilling for rådgjevar med kompetanse på frukt- og bærdyrking.

Les mer ›

NLR Vest har ledig stilling som Rådgjevar i jord- og plantekultur grovfôrdyrking (100 %)

13.06.2019

I Sogn og Fjordane har vi ledig fast stilling for rådgjevar med kompetanse på grovfôrdyrking.

Les mer ›

Vossakvann - ei av dei eldste kulturplantane

12.06.2019

Vossakvann reknast som den einaste kultiverte grønsaken med opphav i nordisk flora.

Les mer ›

Markdagar i Sogn og Fjordane

21.05.2019 (Oppdatert: 04.06.2019)

Her finn du oversikt over markdagar i Sogn og Fjordane

Les mer ›

Markdagar i Hordaland

15.05.2019 (Oppdatert: 21.05.2019)

Her finn du oversikt over markdagar i Hordaland

Les mer ›
Forrige side 1 2 Neste side


Fortell oss gjerne hva du gravde etter. Vi jobber med å gjøre sidene våre bedre.
Æsj, det var dumt. Hva lette du etter? Gi oss gjerne en tilbakemelding slik at vi kan gjøre det lettere for deg å finne fram på sidene våre.